I natt. Ja, alltså jag jobbar aldrig på nätter för jag är en morgonmänniska, men i natt hände det. Jag bara fortsatte. Nu jäklar ska det bli klart. Jag hade ju egentligen bara färdigställandet att dokumentet (dvs bilder, som för övrigt redan var tagna) som var kvar. Varför har det tagit sån tid? Jo, för att jag är lite nervös människa av mig. Jag tycker det är lite läskigt att publicera. Men igår hade jag ju redan publicerat två andra, så varför inte? Så nu mina kära vänner finns det. Mönstret på min klänning Belle Robe. Mitt egentligen första mönster, men som kändes alldeles för läskigt att publicera. 
 
Det finns bara i en storlek. Förlåt, men så är det. Jag kände att det fick vara så denna gång. Men nästa gång kanske jag graderar lite i storlekar. (Och för den erfarna kan jag meddela att den är sticka uppifrån och ner.. så att man kan ju fortsätta öka lite till...) 
 
 
Kolla här på länkern så ska ni få se ----> Belle Robe
 
 
 

4 kommentarer

Monita

11 Oct 2013 10:07

Snygg!

petra haddad

11 Oct 2013 11:00

Duktigt att våga! Jättefin är den:)

Efwa

11 Oct 2013 14:12

Den är såå fin!

Emma

15 Oct 2013 06:49

Ja, det var på tiden!
Den är jättesnygg!

Kommentera

Publiceras ej