Detta är min lillebror Jonatan. Han har nyss fyllt 13 år och är en mycker speciell kille. Han har alltid haft en speciell plats hos mig. Jag skulle fylla 11 år när han kom till familjen Andersson. Det vackraste jag sett. Den bästaste bäbis någonsin. Jag var typ lyckligaste storasystern i världen. Ja ni vet... Jag älskar min lillebror. Han är störtskön. 

Idag visade min pappa upp sina nya strumpor han fått i julklapp. Av Jonatan. Han har alltså (mitt lilla hjärta!) satt sig på cykeln och cyklat si sådär 5 km till köpcentret och köpt 4 par sockar (av sina födelsedagspengar!) och cyklat hem igen. Jag dog. Lite. 1 mil på cykel för att köpa julklappar till pappa! Fina unge. Du är då en riktig söting! 

Idag så gjorde han ungefär samma sak. Fast denna gång köpte han julklappar till mig. Garn och ett skal till min telefon. Snyggaste kasettbandsfodralet i stan sitter på min telefon, för de han min lillebror köpt till mig! Så de så! 

Kram kram 

1 kommentarer

Emma

28 Dec 2013 23:13

Vilken fin bror du har!

Kommentera

Publiceras ej