Jag är ganska flitig på att fota saker. Och ni som följer mig på instagram har nog sett dessa?


Mina vänner Sara och Ida såg den och direkt så startades en konversation. Ja ritade. Testade fram och tillbaka. Till slut var den klar. 


Bilden som skulle bli en tatuering på dessa systrars armar. Jag tänkte faktiskt inte så mycket mer på det då. Mer än att de var ju roligt att dom gillade mina små vänner. 

Men... 



Nu sitter den där. På deras hud. En julklapp vart det. Och jag blir mallig pch vill visa alla i hela världen! Jag har ritat någonting, som sedan någon annan valt att föreviga på sin kropp! Det är ju otroligt häftigt! Den kommer inte försvinna, den kommer inte tvättas ur, den är liksom för evig! Jag blir stolt och känner mig cool. Som tusan! 

Sara och Ida, ni är fasen ascoola!

Nu säger jag gott nytt år! 😊

Kommentera

Publiceras ej