Ja, vi har gjort stolar. Extrastolar.
Jag har tänk såhär:
Min kusin är musiklärare och saknar en pianostol där man kan spela tillsammans med barn utan att behöva ha dem i knät vilket gör det svårare att spela. Därför tänkte jag att man har en vanlig pianostol med en möjlighet att dra ut till en extra lite musikant. Så man kan alltså sitta två (vuxna med för den delen) på den och spela tillsammans, men när man inte behöver så kan man lätt skjuta in så tar den inte så mycket plats.
Man kan säga att jag har lärt mig en hel del om trä och om verkstaden. Men ja... De blidde en stol. Men jag har fasiken byggt den själv! :) Det som jag känner är det mest spännande med den är skuggspelet som blir under den. Och de diggar jag verkligen. Nästa gång ska jag göra den snyggare! "Ett fel närmare rätt" som svenska björnstammen säger.
/Emma

1 kommentarer

Emma

15 Mar 2012 19:50

Fantastiskt vilken fin och smart stol med fin tanke bakom! Så duktig du är!!!

Kommentera

Publiceras ej