.
Det finns en sak som jag måste erkänna om mig själv. Och det är hur vida ajg använder vissa kläder. Eller framför allt hur jag ser på kläder och tid. För det finns människor som ägnar tid åt att sortera sockarna efter tvätt, viker ihop dom och lägger en blå socka med en annan likadan blå socka. Jag och andra (typ Pippi Långstrump) gör inte så. Vi tar alla sockor (som har massor med olika färger och mönster) och lägger dom i en låda. När jag ska ta på mig sockar så tar jag en, och sen tar jag nummer två och sen är jag klar. Råkar det vara två som har samma mönster/färg/figur så kan jag (om jag upptäcker det) tänka BINGO. Det finns alldeles för många saker som tar tid som jag finner onödigt. Socksortering är en sådan sak. Så nu vet ni.
/Emma

1 kommentarer

Alba

07 Mar 2012 22:47

Det är DET ENDA RÄTTA SÄTTET att behandla strumpor och sockor <3

Kommentera

Publiceras ej