Ja. Jag är en knappmänniska. Jag älskar knappar. Vill titta på, sortera, och fundera på vad jag ska använda just DEN knappen för. Ibland när jag är på loppisar hamnar jag i en gigantisk låda med knappar. Jag vill ta med mig alla hem! liksom titta länge och känna in vad jag känner. Men de är sällan alla följer med. Aldrig faktiskt. Men idag är dagen då jag har hittat en ny kompis. Den finaste knappen jag sett! Det är TOBBE som har gjort den. Han är fantastiskt duktig. Om det inte hade varit så att jag är rädd för att den ska tappas bort skulle jag nog till och med vilja sova med den och gosa med den hela natten. Så mjuk är den.
Idag blev det stickning utomhus. Utanför Storan i Göteborg satt vi och stickade. Några turister ställde sig till och med mellan oss för bild. :)
kramar

3 kommentarer

Mamsan

01 Jul 2012 19:45

Emma, jag får nog hålla med dig. Underbart vacker är den

Anna - stickande trädgårdsmästare

01 Jul 2012 20:17

Turister alltså, var det japaner? :p Finfin knapp, han kan den där Tobbe!

Kristín Hrund

15 Jul 2012 19:44

Pretty little thing! I love buttons too!

Kommentera

Publiceras ej