Ja, alltså, de där med att blogg och vara duktig att skriva här. Hm.. Man kan säga att jag har haft en liten paus?
Men för att gottgöra er så har jag här en rykande färsk väska att bjuda på! Vad sägs om de?
 
 
 
Om jag får säga det själv så är jag väldigt nöjd alltså. Den blev sådär barnslig som jag ville ha den men ändå lagom barnslig. Jag älskar tyget jag hittade! Först hade jag tänkt använda ett slaktat kuddlakan (vanligt folk tror jag kallar det örngott) men eftersom vintage och gamla tyger ibland kan vara spröda (tyvärr detta då..) så gick det sönder när jag började arbeta med det. Så de var bara att slänga. Men detta tyg som blev då.. Jo! Det är åhlens faktiskt. Ett tyg som inte kostade mer än 129kr/metern och är vävt (jag ser knappt skillnad på avigan och rätsidan). Tjockt och trevligt som duk kanske med? Eller som ett väldigt tjockt väskfoder då såklart. ;) 

Annars så har jag inte så mycket mer att säga. 

Emma

Kommentera

Publiceras ej