Jag har en förkärlek till spetsar. Eller, jag liksom beundrar spetsars ellegans. Att något så litet kan göra så mycket. Här om dagen köpte jag en gardin. En ful sådan, men som hade den ljuvliga spetskanten nertill. Jag klippte av spetsen och lämnade vidare den syntetiska nätiga saken till loppis igen. Stackars gardin. Men nu har jag ju då säkert 4 meter spets. Lite ska bli en underkjol tänkte jag. Så spetsen får synas med flera klänningar.

En annan sak jag tycker mycket om är coops charkdisk. Jag anser det vara en ekonomisk lyx! Ekonomisk kanske ni tänker nu då? Ja. Ekonomisk. Jag köper så mycket jag vill ha och dessutom är det billigare än pärssons tunna skivor som inte smakar så mycket. Testa vet jag!

Ja de va nog de. Jag kände att jag inte kan sitta inne och hålla på mina tips!

Kram på er!

Kommentera

Publiceras ej