Jag fick kommentarer på mina kragar, både här och på vanliga mailen där man undrar hur jag använder dessa virkade små skapelser. Och jag lovade en och annan av er att jag skulle visa bild. Så här är dem! Efterlängtade bilder från vissa på mig i egen högperson tagna med instagram och publicerade här. 
 
Först en när jag har min kofta på mig enbart. Ganska tråkig sådan faktiskt. Fin kvalitet men kanske inte sådär superspännande och så..

 
Sen när koftan fått en liten discopan som man för övrigt kan kika på här om man vill. 
 
 
Den är svart med glitter. Lagom för discodans helt enkelt. 

Hej från mig!
 
 

2 kommentarer

aegnes

15 Apr 2013 17:15

Hej! Såå fint! Får jag länka dig till mig? Jag är en "gumma" från norra Sverige som gillar att läsa och handarbeta, mest blir det broderi, stickning, virkning.

Svar: Hej!Det är klart att du får! :)
Emma

TheKnittingSeaman

15 Apr 2013 17:35

Superfint ju! Och ja, nu greppar jag ;) Tack för bilden!

Svar: Det var det lilla! :)
Emma

Kommentera

Publiceras ej