Har suttit och kollat in massor med inredningsbloggar. Jag vill också flytta till en egen lägenhet! Den skulle bli så fin! Och jag skulle fixa och dona med allt själv! Men de är ett tag kvar.. dessvärre. Får nöja mig med att inreda mitt internatrum på Leksands folkhögskola igen om lite mindre än en månad.. Men de ska väl bli kul? (haha)
Just nu sitter jag i mamma och pappas lägenhet och funderar på vad jag ska äta idag. De där med att laga mat till sig själv är inte så himla happy om man säger. Men äta bör man annars dör man.. Får se vad det kan bli. Håller på och tvättar som en tok. Min mamma har ju lärt upp mig på de viset att man likaom inte blandar färger hej vilt. Så blå för sig, lila för sig.. osv. Bra? Mja, jag fyller ju en hel tvätt med lila så.. Men nu är det liksom sådär halvor kvar, så då blir det ju vara 55 minuter mellan... Så de är ett himla spring ner till tvättstugan.
/Emma

Kommentera

Publiceras ej