Ja, nu har jag köpt både strumpstickor och ett roligt garn till sockar! Jag bestämde mig helt enkelt för att komma över min forbli för dessa hemska strumpstickor, vilket jag aldrig tyckt att jag har klarat av minnan.
Nu så ligger det en liten rosa/lila socka och väntar på en kompis. Jag antar att dem kommer bli helt galna, lite olika. Men vad gör det! Jag har ju äntligen gett mig själv ett ärligt försök. Andra sockan är redan påbörjad, så snart kommer det (om ni har tur...) en bild på mina finfina sockar som jag har stickat, och tro det eller ej efter mönster!

/Emma

1 kommentarer

Mamma

28 Dec 2010 07:30

Har sett den första sockan, BRA JOBBAT ! JÄMN OCH FIN ! Kul att se att du går i mina fotspår, trots att jag inte har lärt dig något om det ...



Keep up the good work !

Kommentera

Publiceras ej