Visst går tiden så himmelens snabbt!?
Det är ju redan snart över, hela julen! NJUT av de nu!

Jag tycker att det är denna tiden som är den mysiga tiden. Även om många stressar runt för att hitta "Den perfekta julklappen" och göra "den absolut bästa maten" så är det ju nu man ska njuta. Väntan..

Jag springer inte runt, för jag har redan (sedan lååångt tillbaka) fixat alla klappar. Jag tycker att det är lite så, man liksom filurar på det och sen när man kommit på den bästa idén så gör jag den. De viktiga med mina klappar är att det liksom är kärlek bakom den, finns inte de kan de ju lika gärna kvitta... enligt mig.

För vi "ska" ju ändå ut och handla sen i mellandagarna... pust.

Jag har stickat lite nu på kvällarna (för att kunna somna..) och ja, de har blivit baby-mössor. Halledah, ibland tror jag att jag är knäpp! Jag är inte gravid (jag lovar mamma) och jag har inte planerat att få några barn den närmsta tiden (jag är ju trots allt bara 19 år!!) och ingen av mina närmsta väntar liksom barn heller.. Men ändå sitter jag och stickar baby-kläder. "Jag ska ju få barn en dag..." Emma Andersson i ett nötskal...

Men men, så kan de ju vara.
Så länge de inte skadar någon annan så...

Jag passar på att säga det nu,
GOD JUL
allihopa!
Hoppas ert firande blir lika mysigt som min (förhoppningsvis) kommer bli!

Massor med julkramar från mig till DIG!

Kommentera

Publiceras ej