Hejsan hoppsan!
Ja, nu har jag rensat här. Och inser att det finns en del som jag inte vill/behöver/kommer att använda. Allt nedan säljes i befintligt skick, ev. porto betalas av köparen och betalar gör man till mitt konto. Först till kvar!
.
.
M&K lingarn. ca 83 gram.
30 pix SÅLT
.


.
Milano tror jag detta garn heter
94 gram
(många har stickat åremössan av det!)
60 pix
.

.
Grönt entrådigt ullgarn från gunga din (dalarna)
47 gram
45 pix
.


Ett garn jag inte minns namn och banderoll tyvärr borta.
Men jag köpte de för att sticka sokor. Så sockgarn skulle jag tro. Självrandat!
99 gram.
65 pix SLÅDA
.


.
Bris garn 50% ull och 50% soya
otroligt mjukt!
114 gram
(obs! om du är känslig för knutar i nystanen å är detta från tre nysan och det finns knutar)
40 pix
.

.
Ett tretrådigt ullgarn från gunga din (mörk brun!)
(obs innehåller knutar eftersom det kommer från flera olika nystan, dock samma färgbad)
80 gram
20 pix
.

.
Ett till garn som inte har banderoll eller som jag minns namnet på.
Men det är ett sockgarn vet jag. Jag hat dock stickat babykofta...
45 gram
(innehåller kuntar!!)
20 pixSÅLT
.
Sådär ja!
Någonting som du vill ha? Maila mig på [email protected]
Jag kan inte ta ansvar för att färgåtergivningen stämmer, alla har vi olika enheter (skärmar) men jag har gjort så gott jag kunnat. Passa på att fynda till dina projekt!
(som ni ser har jag gjort alla till härvor eftersom jag ville se hur kvaliten i dem var och kolla över knutar, men är du känslig för knutar ska du inte köpa dem jag skrivit det på.)
Emma




1 kommentarer

eddy

29 May 2012 06:26

åhå emma. jag blir sugen på lingarnet! är det 83g tillsammans? stor kram

Kommentera

Publiceras ej