Ja, när man är sådär lagom förkyld (så man orkar lite men inte träna) så får man utnyttja den tiden till någonting vettigt. Jag och Sofie har därför sytt. Igår skapade vi två klänningar och en tröja! :) Jag tror att det kommer bli en del mer om jag känner Sofie och mig rätt. För kul var det! Dessutom så har jag upptäckt att symaskinen passar alldeles ypperligt ner i dramatenväskan som är i någon slags lack-imitation (röd sådan)! Kalasbra ju! För symaskinen är jäkligt tung!
Bilder kommer. Vi ska bara ha en liten foto-dag först :)
Men en liten bild kan ni få. För innan skapandet kunde sättas igång så tog vi ett besök på IKEA och på Stoff och stil. Och ja... Vad säger man om den här parkeringen!? När jag tog körkort för drygt ett år sedan (mer faktiskt.. aknske 1 år och 3 månader sedan) så skulle man så innanför rutan. Men jag kanske måste uppdatera mig!?
.
.
Eller så var det kanske så enkelt att personen i fråga hade hört att Billy bokhylla höll på att ta slut... Vem vet?
Emma

1 kommentarer

Mamsan

13 Mar 2012 07:33

Petitesser ... har man bråttom så har man ... eller ? Skulle aldrig själv godkänna något sådant, men vi är ju alla olika. Den personen med den bilen trodde tydligen att han / hon är helt ensam i denna lilla världen och då spelar det ju inte någon roll, men å andra sidan varför ha parkeringsrutor då ? den tål att funderas på ...

Kommentera

Publiceras ej