Jag tror faktiskt att världens finaste kusin är min kusin. Man kan ringa, prata och när man lägger på så har man 1000 idéer om massor med saker och vill göra hela världen bättre! Min kusin är en person som alltid har varit som en idol! Fast inte lika känd. Men hade inte hon gått före mig hade jag nog inte gjort allt de jag har gjort. Och det säger jag inte bara, jag säger det för att det är sant! Hon är en sån där vägvisare som gör allt som ingen annan gör. Hon är modig och stark och klarar allt! När jag blir större (ja, för så mycket äldre är hon ju inte) ska jag bli som hon! Tack för all hjälp du ger mig!
För dig finaste kusin, såhär bor jag! (vem sa någonting om att typ 16 kvm är litet?)
Här är mitt lilla pentry. Här lagas det pannkakor, köttbullar och annat hittepå.
Skrivbord, ja, de är massor med pennor och till vänster skymtar ni mitt äppelträd.. fast med garn.
tja, byrå och TV :) Mitt lilla lilla fönster. Ni kan skymta mina små blommor som har fått en ny kompis!
Hej murgröna!
Säng. Ja den har två täcken för tillfället. Men de är ju för att min lilla mamma kommer i morgon och ska sova över här. Så jag är förberedd med bäddning ;)
Som ni ser så har jag massa saker på väggarna här. De är för att jag har en tapet som heter inte jättesnygg. Så jag tänker att alla mina fina vänner som skickar brev till mig blir uppsatta här. Även lite teckningar av barn som jag fått. Hannah har hjälpt till att fylla.. :) Sen har jag lite mönster från bokprojektet och planchen till vår utställning som jag och Johanna gjort. Och ja... de är ett sticke på sängen.
Ja, här är min lilla hylla ovanför skrivbordet. Den är prydd med diverse second hand-fynd och ett pussel som jag och mamma la i julas. De hade dem med sig till mig när jag fyllde år. Visst är det fint!?
//Emma

Kommentera

Publiceras ej