Jag belutade (inget svårt beslut) att fira påsken tillsammans med mina sköna vänner i Leksand. Detta betydde att jag under en helg har åkt massor med tåg. Det betyder att jag har stickat en del. Det betyder att Emma är ganska glad. Och det betyder att jag var tvungen att införskaffa grönt kalinka garn innan jag åkte.. :)
Helgen i sig har varit fantastisk med äggjakter, skratt och massor mys! Mina vänner är fantastiska. En av dem kan ni kolla in HÄR (Karin, alltså.. jag vet inet vad jag ska säga.. Ditt brev förgyllde min tråkiga timme i Örebro!)
.
.
Ja, och så här kan man då se ut. Jag förstod först inte varför folk tittade lite skumt på mig på tågstationen i Göteborg. Och på tåger. Vad var det som va så konstigt? Kanske att Emma hade på sig: stickad klänning, stickad sjal, stickad rosett i håret, stickade handledsvärmare, stickade vantar stickad mobilväska och dessutom (när jag gick av och på och bytte tåg) en stickad halsduk och en stickad basker. Jag tror jag förstår nu...
Hoppas ni alla hade en fin påsk!
Kramar

1 kommentarer

Anonym

10 Apr 2012 21:49

å vad fin tunikan blev! verkligen superduperfin!

Kommentera

Publiceras ej