Japp. Nu har jag kommit hem från syfestivalen i Borås. Och som väntat fick jag med mig lite sköningar hem. Faktiskt inte fullt så mycket som jag trodde, budgeten höll verkligen. Jag har tänkt att tillåta mig handla för ca 1500-2000kr. Men ikke! Inte ens en tusenlapp!? Jag är nog inte helt frisk än... Här kommer lite pics på vad som följde med i ryggan. 


Såklart favvogarnet angorett förgat av fina Tant Kofta! Fyra härvor grön och två plommonfärgade. Det lite ljusare ni ser är filisilk. Så fin färg. Bara så ni vet! 


1000 ideér har också lite kul. Knappar som jag älskar. Denna hång blev det sju lite lugnare än vad jag vanligen köper från denna butik. Men o så snygga. 


Vilken butik dessa sköningar kommer ifrån minns jag ikke. Men ni fattar ju att knapptjejen här var tvungen. 

Sen köpte jag lite speaenter. Så de får ni inte se. Det är en hemlis. Men faktum är att de var allt. Jag är själv lite chockad! Men magasin duett ska snart få en kund som ska gosa loss på jitterbugg. Är tanken. Så jag kände väl att detta räckte gott och väl nu. Lite andra färger än vanligtvis. Så jag är mer än nöjd. Heja! :) 

Kram på er där ute. 
Idag känns tröjkatastrofen mindre jobbig. De är ju bara repa en liten bit. Och så kommer den bli så snygg då. Så tack för alla vänliga ord allihopa! 

1 kommentarer

Emma

29 Sep 2013 10:30

Bra jobbat Emma och jätteroligt att träffa dig! Ja, det tyckte ju Tösen också :-)

Kommentera

Publiceras ej