Ja, att plugga inför prov och skriva uppsatser och liknande har aldrig varit min grej. Och det är det nte nu heller. Jag funderar på så mycket annat samtidigt att jag liksom måste läsa om samma avsnitt flera gånger för att jag glömmer vad jag läser eller ja, jag tittar på orden i följd men ingenting kommer in i huvudet. Så nu har jag kämpat på här som tusan. Och jag känner mig ganska nöjd med min ihärdighet! Jag läser och skriver som bara den och jag har massor med tid till godo! Den ska in på tisdag, och jag är nästan klar. Okej att jag satte i söndags som "deadline", men om man tänker på att jag säkert annars skulle kunna sitta typ 23.45 på tisdag kväll i skolan och försöka få ut det på papper. Men ja, jag är ganska duktig på de där med diciplin!
Men det är ju också för att jag vill kunna åka till Grötö på lördag utan att känna mig stressad. :)
.
.
(Bara för att man längat efter mera värme och sol... Jag bjuder på den..)
Bild från en modevisning jag va modell för. Jag vet... de va jättesvårt att gå i klackar, speciellt i solglasögon innomhus...

Kommentera

Publiceras ej