Ja, nu har det varit lite avmaskningar här. Opsa klar och lite restgarnssjal klar. Opsan ska jag ta med mig ut i morgon tror jag och fota fint. Så den får vänta tills jag har tagit fina bilder. Men min restgarnssjal i regnbågens alla färgen (nästan) är klar och fota av Katarina. Tack för det! :)
.
För er som missat det så hade vi i Göeborg idag världsstickardagen!
Vade beyder då det? Jo, vi träffades påvärldskulturmuseet och stickade tillsammans i trappen (som ni ser i bakgrunden) så otroligt trevligt! Vi (jag och tre till) fick ju dock inte nog utan fortastte sedan på ett café i närheten. Så nu har jag stickat HELA dagen! Så nu ska jag sätta mig och njuta framför TV:n med en trevlig stickning. :) Ha en skön Lördag!

4 kommentarer

Anna - stickande trädgårdsmästare

09 Jun 2012 20:45

Vilken härlig glad-sjal!

cecilia

09 Jun 2012 22:21

Den är så snygg! Tack för inspiration och ideèr idag, härligt att sticka vidare, jag ska också sätta mig i soffan nu, var bara så nyfiken på att titta in på din och Eddys bloggar. Men det varker vara en stund kvar på matchen ;-( så jag hinner sticka lite till innan sovdags ;-)

Anneli

25 Jun 2012 11:32

Oh! Vilken härlig en!!!!

Kommentera

Publiceras ej