Ja, nu är den kursen slut. Och det har väl gått helt okej om man frågar mig. Jag är ju lite mer av en produkt-person. Men det var roligt att göra annat. Mönster är ju faktiskt väldigt roligt att göra ;)
Ja.. jag vet att bilden inte är så superskarp... Men det ligger i skolans bibliotek. På bilden ser man delar av en bok, ett mönster och en tygkasse. Jag hade en röd tråd (höhö) som var korsstygn. Boken är gjord som ett dragspel och är ihopsydd med korsstygn. Med andra ord har sytt en del i detta projekt.
I fredags var jag på stickcafé, då fick jag reda på att det ändå finns en del som läser min blogg. Jag som trodde att det bara var mamma! Men jag ska för eran skull (din med mamma) försöka bättra mig och uppdatera lite mera. Jag är dålig på det, tyvärr. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Och så har jag lite för lite tålamod med uppladdning av bilder osv... Dålig ursäkt. Men för er som ändå läser, vad vill ni se? Skriv en kommentar så ska jag försöka bättra mig! :)
Emma

2 kommentarer

Kat

22 Jan 2012 13:56

Jamen, äntligen! :)

Mönstret är otroligt vackert, sån tapet vore kul.

Om jag får önska så vill jag läsa om pågående projekt, avslutade projekt, lösa idéer. Och massa bilder på stickningar så klart! Att du kan sticka en halv kofta utan att blogga den, eller lägga upp projektet på ravelry! Kom igen! Det är 2012, allt måste finnas på nätet, annars finns det inte ;)

Mamsan

23 Jan 2012 07:11

Jag kan ju inte klaga på att jag inte får se, för det får jag ju oftast med en gång. Dock är det oftast på mobilen och där ser man ju inte alltid så bra, så fler bilder vill vi se på projekten som du håller på med.Du är min bästaste dotter / Kramar

Kommentera

Publiceras ej