Ja, där var jag i går. Regn är kanske inte det mest stämningsfulla. Men man får passa på när ens nära i Götet och hälsar på! Dessutom så vann jag 2 kg Twist-godis. Jag som inte ens äter godis.. Jag hade dock bestämt att jag skulle äta godis nu under jul, men inte ens Daim (som har varit favorit förr) smakade gott. Jag tror jag håller mig till popcorn...
Det är lite konstigt de där, att man kan sluta gilla någonting. Jag har under lite mer än ett halvår inte ätit godis. Den 6 juli sa jag bara stopp. Mest för att jag ville se hur länge jag skulle klara det. NU den 6 december va de 6 månader sedan. Jag har stöttat lillebrors brottningsklubb med att köpa kolor som inte hade kommit. Jag hade bestämt att jag skulle äta kola och titta på idol i går. Men eftersom dem inte hade kommit än så tänkte jag när jag var på Ica: hm.. jag köper någonting i stället. Där stod jag vid godishyllan. Tittade på allt. Tittade lite till. Fina färger. Prydliga rader. Vilket skulle jag ta? Jag tog faktiskt ner en påse med sånna där non stop (bara dom bruna i nerver stop.)
Jag hängde tillbaka den. Gick till grönskaerna och köpte bladspenat istället.
Ja, de va lite om Emmas godisvanor. Har tyvärr inga bilder från Liseberg, jag ville inte få vattenskador i kameran.
Ta de lugnt i Göteborg idag! Stormen är inte över.
kramar

1 kommentarer

makeityourownelin

10 Dec 2011 20:29

Tack, å härligt att du har kommit igång med tankar till makeityourown projektet. Å fin blogg du har. Här kan jag få en massa stickinspiration märker jag:)



Kommentera

Publiceras ej