Ja.. Det har jag verkligen. Jag brukar säga att jag inte önskar mig någonting alls.. Eller sådär. Men när min mor slänger fram bilden på en så fin kofta i så fint garn kan man inte låta bli att drömma om att det kanske skulle finnas ett paket till mig med en sådan i. Kolla in HÄR
Jag är en ganska nöjd tjej efter denna veckan. Även om jag har varit sjuk tycker jag att ja har fått en del gjort. Jag är ganska nöjd med det jag har gjort. Det hör inte till vanligheterna i mitt liv. Att jag känner mig nöjd och till freds så direkt. Men jo, det är jag nu. Nästa vecka bärd det ju av "hemmåt" till Halmstad. Det känns fortfarande konstigt att det inte är hem numera. Kommer jag någonsin vänja mig?
Jaha ja, trevlig helg allesammans! Jag blir så glad när jag ser att det är fler än lilla mamma som kika in här. Tack!
/Emma

1 kommentarer

Karin

22 Dec 2011 17:37

Du ska alltid vara nöjd med det du har gjort! du är ju bäst! Love you!

Kommentera

Publiceras ej