Mitt förnster som har en söt fin utsikt mot österdalälven. Jag ser liksom ett litet trähus och alla som kommer förbi med små båtar!
'
Min säng har fått en hemmagjort "sänghimmel" som man faktiskt (hör och häpna) kan dra för som ett drapperi!
Det känns nästan som hemma i Halmstad, fast utan lillebror...
Och ett måste i alla hem! (eller??) En liten stickhörna! Lampan har ingen lampa i sig än, men det kommer.. Fotöljen är egentligen blå. Men jag har lagt en filt som jag fick av mina gymnaster för ett bra tag sedan!
Så ni finns också i mitt rum!
Förra året hade jag en vit liten badrumsmatta från IKEA på min toalett. Men i år för fossingarna stå på en Emma-gjord matta virkad av gamla lakan. Jättejobbig att göra, men väldigt fin att stå på!
Ja, så nu vet ni har jag har det. Lite i alla fall. Ska försöka att hålla det så fint och städat som det nästan är nu.. Emma ska för första gången i sitt liv skaffa ording på torpet!
(så kanske mamma vågar sig hit.. hoppas hoppas!!)
/Emma

Kommentera

Publiceras ej