Ja, denna kjol hittade jag här i Leksand i min favoritbutik!
Den är bara trocklad i uppläggningen, för den är ganska läng för mig. Men jag planerer att mamma hjälper mig :D
(vist vill du de mamma?) Den är i alla fall vintage på riktigt och jag älskr den! stora röda rosor. Kan de bli bättre?
Till detta hade jag som synes svart och på benen ett par lejongula stumpbyxor (mina favoriter) och ett par svarta sammetsskor. Ja, jag och Andréas (korridorskompis number 1!!!) gick all in. Andreas hade skjorta med fluga och uppkavlade jeans så att dem gröna sockorna syntes och ett par gamla skinnskor och såklart en kånken på ryggen när vi gick till baren i går kväll. Kul kväll! Taaaack alla inblandade! :)

1 kommentarer

Mamma

02 Sep 2011 17:25

Jag gör allt för dig ( om jag hinner )

Snygg kjol

Kommentera

Publiceras ej