Jag har hört att min kära moder kollar in här varje dag i hopp om att en inlägg skulle finnas.. Så nu mamma, detta r till dig!
Jag kan börja med Tisdag när vi hade kroki. Detta var första gången jag hade de och de va faktiskt riktigt kul! Jag hade förväntat mig någonting helt annat och att jag skulle tycka de vara jobbigt att hålla på i tre timmar. Men faktum är att de inte alls va jobbigt att hålla igång tre timmar, vist att det inte va blommande rosor hela vägen, men i slutet (dessa) så fick jag nog till en del bra! :) Roligt.
Och när vi ändå är inne på modeller... Dessa små, ja.. bäbisar? sitter i Tällberg som det heter.
Vi va där första helgen och fikade och kollade på lite loppis och så. Jag smakade hjortronsylt för första gången!
Det har blivit lite av en grej de där.. Jag har provat oliver vilket jag inte alls gillade. Keso samma sak. Jag har smakat sushi. De va inte alls farligt! Sen har jag ju lärt mig massa saker..
Aja, hoppas du tycker att de va bra mamma! :)
/Emma

1 kommentarer

Mamma

26 Sep 2010 13:15

Åh, det var roligt att få se lite som du har gjort. Man är ju nyfiken ...

Jag kikar in igen en dag och hoppas att jag får läsa mer, hihi ...

Kramar till dig från hela familjen

Kommentera

Publiceras ej