Jag borde gjort det för länge sedan.. Men nu är det för sent.
Jag fick en bok i födelsedagspresent (2009!!!!!) som jag redan hade. Och inte blev de att jag gick och bytte. Är det någon som skulle vilja byta/köpa? Den kostar nu 99 kr på adlibris. Men jag vet inte, den går väl säkert få tag på billigare. Vad är lagom? Allternativet skulle ju helt klart vara om någon har en annan bok och kan tänkas byta med min?

Det gäller alltså denna:

Den kom 2007 och jag själv har sett mycket fint i den! Lite inspiration så att säga.. Jag är inte alls sån att ev. byte måste ske mot en "ny" bok. Har du någon du vill bli av med eller helt enkelt kan "utantill" så är jag öppen för förslag! :)

 

/Emma

PS. ni glömmer väl inte Bris-insamligen?? än så länge är vi uppe i ynka 100 kr till Bris...ds.

Kommentera

Publiceras ej