Hej hopp!
Jag har inte riktigt haft tid att skriva någonting än.. Men jag ska försöka bli lite bättre..
För tillfället sitter jag på mitt lilla rum i min lilla korridor och inväntar att jag ska bli lite hungrig och vilja äta lite.
Igår hade vi en liten se Tällberg-dag (tror att de hette så...). Det var lite loppis och fika som gällde. Riktigt mysigt ställe dedär. Sitta på en lite ballkong oc ha utsikten över större delar av siljan är ju inte fel! :)
Sen skulle jag och Moa (en fån keramik) gå bort till den annonserade JÄTTELOPPISEN! De va ganska långt bort, och ja.. Jätte kanske va att överdriva väldigt mycket... Men i vilket fall så hittade ag en liten "dala-häst-ljusstake" där som fick följa med tillbaka.
På tillbakavägen gick vi innom coop och köpte en garderobsblomma till mig.
Jag ska se om jag kan ta några fina bilder att lägga in idag. Men jag måste göra lite annart först.
/Emma

2 kommentarer

Mamma

02 Sep 2010 08:49

Hej min vän !

Nu får du faktiskt lägga upp lite bilder. Vi är ju så himla nyfikna ...

Lever garderobsblomman ? Hur ser dalahästen ut ?



Nu vill jag läsa mer i din blogg ...

Kramar mamma

Smsa Låna

20 Jul 2011 03:12

Nice sida! Hur länge har du haft din sida?

Kommentera

Publiceras ej