I morgon drar bilen till Leksand! Den är packad till max känns det som... Undrar hur jag ska kunna ta mig därifrån när året är slut...

Min farmor va här innan och så började vi kolla på tröjor som jag gjort i sommar.. Hm.. Med den på stickorna är vi uppe i 6 stycken. (Den är ju snart klar den med nämligen....) För er nyfikna kan jag meddela att det är en vit dröm som håller på att växa fram.

Jag är lite sådär galen ibland. Och denna sommaren har jag väl varit supergalen då? Men vad gör väl de om 100 år? Om någon tröja har överlevt till dess så blir den väl antik...

Hoppas ni får en fin kväll allihopa!
Jag ska äta mammas goda kyckling-gratäng en sista gång innan jag drar på äventyr!

Kramar från Emma

1 kommentarer

Tyg och otyg

22 Aug 2010 22:52

Lycka till och välkommen till Dalarna! Hoppas att du ska trivas här. Jag är också inflyttad (till Falun) men trivs så bra att jag iaf är kvar här efter sådär 5½ år. :)

Ditt samarbete med Rino blev ju verkligen super, jag förstår att du är glad åt klänningen!

Titta gärna in på min blogg och tävla om pysselpaket, om du vill och hinner mitt i flytten. :)

Kommentera

Publiceras ej