Sara om du ser detta så är det du ja...
Jag har testat att göra en ny sak idag. Och jag kan inte vara så självisk att jag har mig på alla (eller?). Så jag hittade en väldigt rolig bild från februari som jag gjorde. Sen ville jag testa med text och om ni inte ser det så hänger de två, den lilla är med Saras födelsedata. Gjorde en sån liten till min med där det då står: 5 feb. 1990. Sen har jag gjort min underskrift med. om ni önskar se bilder på de så är det bara skriva i en kommentar eller mail. [email protected].

Väldigt häftigt smycke

Jag har beslutat att den sådan som på bilden kommer kosta 60 kronor om det inte är VÄLDIGT mycket detaljer. Dessvärre är plasten slut hos återförsäljaren för tillfället, men jag ska jaga :)

Ha de bra gott folk!
/emma

3 kommentarer

TILDA

14 Nov 2008 21:19

emma du är verkligen superduktig!!

så fin blogg och smycken! :D <3

Pouline

15 Nov 2008 17:13

Hur gör man? Skulle jättegärna lära mig :D <3

Pouline

18 Nov 2008 17:45

Hej Emma , tack för svar :D

Vad är det för plast och var kan man köpa den?? :D

Kommentera

Publiceras ej